niedziela, 3 stycznia 2016

Moje cele na 2016

Nie wiem co jest magicznego w pierwszym dniu nowego roku (w końcu każdy nowy dzień jest dobry), ale sprzyja on bardzo w motywacji i podejmowaniu swoich celów, ja nigdy swoich nie określałem, moje najwyższa pora :).

1. Zrobić formę
To zdecydowanie mój numer jeden na liście. Chce się pozbyć zbędnych kilogramów, około 10 kg, jadnak najbardziej mi w tych chodzi, aby oduczyć się jeść byle co, jeść dobrze oraz dość sporo ćwiczyć. 

2. "Coś" swojego.
Chciałbym mieć "coś" czemu mógłbym poświęcać czas poza praca, może jakaś mała działalność jak np. Sklep internetowym lub może ten blog z dość dużym zasięgiem i społecznością.

3. "Nie do końca własne mieszkanie."
Moje małe mieszkanie, raczej wynajmowane, tak do 30 m2, sam ze sobą, aby nie wysłuchiwać problemów współlokatorów. 

4. Lepiej zarządzać pieniędzmi.
Nie wiem jak ja to robię ale z miesiąca na miesiąc zarabiam coraz więcej a coraz mniej zostaje w moim portfelu, muszę w końcu zacząć w jakiś kontrolowany sposób. 

A jakie są Twoje plany?

Lubie to! // Wiecznie Głodny

1 komentarz: