sobota, 17 stycznia 2015

Podstawowe założenia mojej kuracji.

Moje włosy w żadnym momencie mojego życia nie były w dobrej kondycji, od momentu kiedy zacząłem zauważać ich wzmożone wypadanie czyli jakoś 2 lata temu do jeszcze nie dawna, tak właściwie nie skonsultowałem swoich problemów z żadnym lekarzem. Byłem pewien że zły stan moich włosów jest spowodowany tym że nie zadbałem o nie odpowiednio, więc postanowiłem to zmienić. Stosowałem wyłącznie środki ogólnodostępne. Stan moich włosów się poprawił ograniczyłem w bardzo dużym stopniu wypadanie, włosy były w o wiele lepszej kondycji i co najważniejsze pojawiły się włosy następowi.

Jednak ogólny wygląd włosów nie był zadowalający dla mnie. Włosy były nadal rzadkie, były widoczne w dużej mierze prześwity, nowe włosy wyrastały ale nie rosły zbyt szybko, jedynym sukcesem było zahamowanie wypadania.

W grudniu ubiegłego roku w końcu postanowiłem skonsultować się z specjalistą od chorób skóry głowy, na szczęście lekarz przekazał wiele pozytywnych wiadomości, potwierdził że wypadanie włosów w moim przypadku zostało spowodowane przez łysienie androgenowe, a co najważniejsze dał do zrozumienia że można z tym walczyć i osiągnąć zamierzany przeze mnie efekt.

Kilka dni po wizycie rozpocząłem kuracje, której podstawowymi elementami są Nezyr i Loxon 5%. (Loxon jest znany pewnie większości i posiada mieszane uczucia użytkowników, ja na razie nie narzekam. Nezyr jest mniej znanym środkiem farmaceutycznym, który opisze za jakiś czas.)

To na tych 2 elementach będzie opierała się moja kuracja minimum jeszcze 3 miesiące, bo tyle czasu do kolejnej wizyty u specjalisty. Na razie nie zamierzam nic kombinować z wspomagaczami, jedyne na co się skusiłem to koktajl z siemia lnianego i jabłka, może z biegiem czasu jakoś to urozmaicę na razie jestem w miarę zadowolony.

W obecnym momencie nie posiadam na głowie żadnych łysych placków, jedynie zakola, z którymi na chwile obecną nie zamierzam jakoś drastycznie walczyć, jedyne co chce osiągnąć w najbliższym czasie to zagęścić włosy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz