czwartek, 29 stycznia 2015

Nezyr

Nezyr jest podstawowym elementem mojej kuracji, ponieważ jego zadaniem jest ograniczenie produkcji DTH, które spowodowało łysienie androgenowe. 

Lek ten, oczywiście jest przepisywany na receptę, opakowanie zawiera 28 tabletek, czyli pełne 4 tygodnie. Ja aktualnie zakończyłem 7 tygodni zażywania Nezyru. Nie jest on super drogi, opakowanie kosztuje 70 zł, niestety gorzej z dostępnością, ja zaopatruję się w kuracje w Zielonej Górze, gdzie tylko jedna apteka posiada go w ofercie. 

Codziennie rano zażywam jedną tabletkę, razem z jedzeniem, gdyż nie ma tu przeciwwskazań. Jak na razie nie pominąłem ani jednego dnia, a kuracje rozpocząłem 11 grudnia 2014 roku. 

Nezyr zmniejsza stężenie DTH, dzięki czemu pomaga odwrócić proces łysienia. Stosuje lek już prawię 2 miesiące, przez ten okres nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków, a wręcz dużo pozytywnych i długo oczekiwanych rezultatów. Producent zaleca stosowanie od 3 do 6 miesięcy w celu zauważenie widocznej poprawy. Na chwilę obecną nie zauważyłem żadnego wzmożonego wypadania włosów oraz pojawiło się mnóstwo nowych włosków.

Lek ma dość obszerną listę działań nie pożądanych, które opiszę za jakiś czas. 

Zdecydowanie największym minusem kuracji Nezyrem jest to, aby zachować rezultaty, które zostały osiągnięte podczas kuracji, trzeba go przyjmować tak długo jak się da, można powiedzieć że przez całe życie. 

Poza Nezyrem wspieram się również Loxonem 5%. Rano stosuje go tylko i wyłącznie na zakola, ponieważ strasznie przetłuszcza moje włosy, wieczorem stosuje go normalnie na całą głowię. 

Na chwilę obecną tak wygląda kuracja, konsultacja z lekarzem dopiero za 2 miesiące, rezultaty są ale na razie mało zadowalające, mam nadzieję że uda mi się osiągnąć zamierzany efekt. 

2 komentarze:

  1. Maksymalny efekt kuracji finasterydem jest po 2, a nawet 3 latach. Po 2 miesiącach nie można nic stwierdzić. Trzeba być bardzo cierpliwym albo wcale nie zaczynać.

    OdpowiedzUsuń
  2. brat stosuje od pół roku i efekt jest, cieszy się

    OdpowiedzUsuń